Płatność za zamówienie

<< powrócić na stronę główną

Dla klientów z Polski:
Przelew tradycyjny na nasze konto firmowe:
45 1020 1055 0000 9102 0606 9464
Przelew Blikiem na numer telefonu podany przez pracownika
Płatność na stronie Przelewy24 (VISA, MasterCard)
Płatność na stronie PayPal (VISA, MasterCard)

Для клієнтів з України:
Оплата за посиланням через Przelewy24 картою Debit або Credit, в тому числі MonoBank та ПриватБанк.

For clients from any other Country in the World:
Payment via Przelewy24 (no registration)
Bank transfer to our company Polish Bank account: PL45 1020 1055 0000 9102 0606 9464

Bezpieczeństwo:
W celu dokonania płatności zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Połączenie z bramką płatności oraz przesyłanie informacji odbywa się w trybie bezpiecznym z wykorzystaniem protokołu szyfrowania SSL. Jeśli Twój bank obsługuje technologię bezpiecznych płatności internetowych Verified By Visa, MasterCard SecureCode, J-Secure, może być konieczne podanie specjalnego hasła w celu dokonania płatności.
Ta strona obsługuje szyfrowanie 256-bitowe. Wprowadzone informacje nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Płatności kartami bankowymi są realizowane w ścisłej zgodności z wymaganiami systemów płatniczych, Visa Int., MasterCard Europe Sprl, JCB.

Usługa płatności internetowych prowadzona jest zgodnie z Regulaminem międzynarodowych systemów płatniczych Visa, MasterCard na zasadach poufności i bezpieczeństwa płatności, dla których stosowane są najnowocześniejsze metody weryfikacji, szyfrowania i przesyłania danych poprzez komunikację zamkniętą kanały są używane.
Na stronie wprowadzania danych karty bankowej należy wprowadzić dane karty bankowej: numer karty, imię i nazwisko posiadacza karty, datę ważności karty, trzycyfrowy kod bezpieczeństwa (CVV2 dla VISA lub CVC2 dla MasterCard). Wszystkie niezbędne dane są wydrukowane na samej karcie. Trzycyfrowy kod bezpieczeństwa to trzy cyfry znajdujące się na odwrocie karty.
Następnie zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, aby wprowadzić kod 3DSecure, który zostanie wysłany do Ciebie SMS-em. Jeśli kod 3DSecure nie dotarł do Ciebie, skontaktuj się z bankiem, który wydał Twoją kartę.
Przypadki odmowy dokonania płatności:
karta bankowa nie jest przeznaczona do dokonywania płatności przez Internet, o czym można się dowiedzieć kontaktując się ze swoim Bankiem;
niewystarczające środki do zapłaty na karcie bankowej. Możesz dowiedzieć się więcej o dostępności środków na karcie bankowej, kontaktując się z bankiem, który wydał kartę bankową;
dane karty bankowej zostały wprowadzone niepoprawnie;
ważność karty bankowej wygasła. Okres ważności karty jest zwykle wskazany na awersie karty (jest to miesiąc i rok, do którego karta jest ważna). Możesz dowiedzieć się więcej o okresie ważności karty, kontaktując się z bankiem, który wydał kartę bankową;

Made on
Tilda